неділя, 8 вересня 2024 р.

МИСТЕЦТВО 9 клас 2024-2025 н.р.

21 квітня

Класна робота

Рекламне мистецтво: скритий діалог, суть продукту

Реклама ( лат. «виголошую») – елемент культури, спосіб впливу на споживача з метою донести інформацію про предмет рекламування, сформувати відповідні потреби.

Реклама багатолиця, вона може з'явитися перед нами як у вигляді кандидата на пост президента країни, так і у вигляді сюрпризу в шоколадній цукерці.
Реклама – діалог між продавцем і споживачем, де продавець виражає свої наміри через рекламні засоби, а споживач – зацікавленістю в даному товарі. Якщо покупець не виявив інтерес, то мета рекламодавця не досягнута.

Реклама стала частиною повсякдення. Вона створює віртуальний світ і залучає до нього споживача. Реклама багатофункціональна: вона має економічний, соціальний, політичний, культурний, просвітницький, психологічний, естетичний вплив на суспільство. Реклама передбачає цілеспрямовану організацію заходів для отримання вигоди (прибутку, політичної мети, сформованої громадської думки). Є реклама, яка сприяє збереженню навколишнього середовища. За спрямованістю розрізняють рекламу комерційну (товар, бізнес) та соціальну (політична, просвітня). За характером вплив рекламних засобів буває індивідуальним та масовим.

Отже,  Реклама – це інструмент ринку, в її основі – інформація й переконання.

Реклама використовує наступні засоби: телебачення, радіо, пресу, зовнішню рекламу, Інтернет тощо.

Залежно від території рекламу поділяють на:

ü локальну (охоплює торговий заклад або населений пункт);

ü регіональну (охоплює певний регіон);

ü загальнонаціональну (масштаб держави);

ü міжнародну (загальнолюдські масштаби)

Реклама є комунікативним процесом, суть схоплюється миттю на підсвідомому рівні.

 Головна мета реклами:  донести інформацію від рекламодавця до цільової аудиторії, зацікавити до дій та привернути увагу покупців, глядачів, замовників.

Рекламу можна кваліфікувати, тобто розбити на декілька видів, кожному їх яких властива своя специфіка:

1. Реклама в пресі (плакати, афіші, буклети). Їй властива інформативність, наочність і орієнтація на певну категорію споживачів інформації, що читають саме цей сорт газет або журналів.

2. Щитова реклама (білборди, транспаранти, вказівники).

Звичайно не несе в собі інформації і розрахована на сприйняття «картинки», прикладом її можуть служити плакати на стінах ескалаторних тунелів, плакати, повітряні кулі з назвами фірм.

3. Адресна і поштова реклама. Яскравим прикладом її може служити роздача крупними фірмами перед Різдвом різних сувенірів: календарів, ручок, плакатів, записників і інших дрібниць і зображенням свого торгового знака або просто назвою своєї фірми – своїм партнерам по бізнесу і просто споживачам своєї продукції, а також розсилка поштою поздоровлень з святами своїм клієнтам і безкоштовна розсилка різних довідників.

4. Реклама на телебаченні і радіо (короткометражні фільми, слайд-фільми, рекламні передачі, ролики, телезаставки).

Цей вид реклами прийнято об'єднувати з рекламою в пресі і називати «рекламою в засобах масової інформації».

5.Ярмарки, виставки (прес-конференції, презентації, дегустація продуктів, «круглі столи»).

6. Інтернет (відео каталоги, банери, оголошення).

    Складові елементи фірмового стилю виробника: товарний знак або емблема, логотип, слоган, сувенір (приклади фірмової техніки, продукції).

Рекламні цілі:

ПОВІДОМЛЕННЯ

- Проінформувати ринок про новий продукт;

- Запропонувати нові способи застосування відомого продукту;

- Повідомити ринок про зміну цін;

- Пояснити принцип роботи виробу;

- Описати послуги, що надаються;

- Виправити неправильні уявлення;

- Зменшити побоювання покупців;

- Створити імідж компанії.

ПЕРЕКОНАННЯ

- Переконати купувати визначену торгову марку;

- Переключити увагу на іншу торгову марку;

- Змінити уявлення покупців про якість продукту;

- Переконати споживачів не відкладати покупку;

- Переконати споживачів у вигодах замовлення товару (по телефону, поштою).

НАГАДУВАННЯ

- Нагадати покупцям про те, що той чи інший продукт може знадобитись їм в найближчому майбутньому;

- Нагадати покупцям, де саме можна придбати товар;

- Нагадати про компанію у період міжсезоння;

- Постійно тримати покупців у курсі подій.

Цікаві факти:

Першу американську рекламну справу відкрив Волні Палмер у Філадельфії в 1841 році.

У США щорічно на рекламу витрачається понад 100 млрд.$

 ІV. Перегляньте  рекламні відеороликів

https://www.youtube.com/watch?v=lBAfqpeF9hM

https://www.youtube.com/watch?v=yHj05QXoQEo

VІ. Домашнє завдання

1. Законспектуйте в робочий зошит.

 

 

 

 



09 грудня

Дистанційна робота

Українське кіно: мозаїка видів і жанрів

1. Добрий день, перегляньте відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=j6at4UCIxhI

2. Опрацювати презентацію, виписати у зошит біографію О. Довженка

https://vseosvita.ua/library/tema-23-ukrainske-kino-mozaika-vidiv-i-zanriv-543180.html




28 жовтня

Дистанційна робота

https://www.youtube.com/watch?v=fkEY_DKmU0w 




09 вересня

Дистанційна робота

Від модерну до модернізму

1. Добрий день, розпочинаємо навчання уроку "Мистецтво" з теми "Від модерну до модернізму." Перегляньте відео, випишіть у зошит поняття "Модерн", "Модернізм".

https://www.youtube.com/watch?v=scHXel9Eumw 




Немає коментарів:

Дописати коментар

МИСТЕЦТВО 5 клас 2024-2025 н. р.

07 травня Класна робота Сучасний телепростір. Телепроєкти створені на телебаченні. Телереклама. 1. Добрий день, перегляньте відео: https://w...